Лазерно отслабване (2013-2020)

ЛАЗЕРНО ОТСЛАБВАНЕ / ЛИПОЛАЗЕР

Това е неинвазивна лазерна липосукция за отслабване и оформяне на тялото с дължина на вълната 650 nm. Технологията LLLT (Low Level Laser Therapy – Ниско Честотна Лазерна Терапия) е проучвана и използвана в продължение на 30 години за много биомедицински цели. Одобрена е от FDA за лечение на болки и възпаления, като е доказано, че ниските нива на лазерното излъчване и енергия са напълно неинвазивни, безопасни и нямат странични ефекти.

В последните години технологията започва да се прилага и за естетични цели, тъй като е доказано, че лазерната енергия прониква под повърхността на кожата и влияе директно на мастните клетъчни мембрани като променя пропускливостта и структурата им, това от своя страна води до намаляване на размера на мастната клетка и започва освобождаване на вътреклетъчните мазнини. Мастните триглицериди изтичат през разрушените клетъчни мембрани в междуклетъчното пространство, където те постепенно преминават чрез естествените метаболитни функции към лимфата, без да предизвикват вредни физиологични ефекти. След терапията е необходимо да се приемат повече течности, за да се изхвърлят по-бързо разградените мазнини.

Резултатите са видими още след първата процедура. Обикновено се наблюдава от 2 до 4 сантиметра намаление в обиколката след всяка терапия. Препоръчително е да се направи курс от около 8 процедури в продължение на 4 седмици т.е. по две процедури на седмица за постигане на оптимални резултати.
Области, които мoгат да се третират с ЛИПОЛАЗЕР 1- двойна брадичка;2- външната и вътрешната част на бедрата;3- гръб;4- корем;5- седалище;6- ръце;7- мастни натрупвания в областта на коленете и глезените.