Криотерапия (2013-2020)

Криотерапия – прилага се след кислородна или безиглена мезотерапия и чрез охлаждане затваря максимално порите, така че активните вещества да останат в епидермиса и да се изолират замърсявания и възпаления, да се успокои кожата. По този начин значително се удължава ефекта на активните съставки.

Мултифункционален апарат за нефритена и кислородна терапия, ултразвуков пилинг, криотерапия и биоелектростимулация

1. Нефритен накрайник – топлинен биоенергиен поток се доставя по естествен път от нефритената глава от Мианмар, която бързо презарежда кожата с природни елемнти като цинк, магнезий, желязо, мед,хром, манган, кобалт и др. като по този начин се прегрупират разрушените им структури, което я прави енергиен нефритен акумулатор. Нефритената термотерапия насърчава микроциркуклацията и повишава метаболизма на кожата. От дълбоки времена нефритът се е считал за първо средство за лекуване на различни заболявания. В много страни по света, сфери от нефрит и досега се използват за масаж на тялото и лицето. Нефритът притежава способността да изглажда кожата на лицето.

2. Кислороден спрей – насища кожата до най-дълбоките слоеве с кислород. Осигурява дълбокото проникване на козметични продукти и кислород дълбоко в епидермиса чрез поредица импулси с високо налягане.

3. Накрайник за биолифтинг на околоочен контур. Биолифтингът е микро електрически ток с ниски нива на енергията, който е съобразен с естествените електрически импулси на тялото. Той стимулира кръвообращението и съкращава мускулните влакна във вид на пасивна гимнастика. Спомага за проникването на активни съставки в дълбочина. Обикновено се прилага в зоната на околочния контур. Резултатите са видими непосредствено след процедурата:  очите изглеждат отпочинали и освежени; успокояват се oтоците; намаляват тъмните кръгове; редуцират се финните линии; стяга мускулите на очите, увеличава мускулната гъвкавост и подчертава контура на очите.